Nabycie mieszkania
Zasady zgłaszania nabycia praw do lokali mieszkalnych/użytkowych/garaży w SM „LOKATOR”
W przypadku nabycia prawa do lokalu mieszkalnego /użytkowego/ garażu prosimy o wykonanie kopii dokumentu potwierdzającego nabycie lokalu* oraz wydrukowanie i wypełnienie druków:
- zgłoszenia nabycia lokalu,
- oświadczenia o liczbie osób zamieszkałych w lokalu,
- oświadczenia o przejęciu wyniku rozliczenia kosztów dostawy energii cieplnej do celów centralnego ogrzewania, energii cieplnej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej, dostawy zimnej wody i odprowadzenia ścieków,
- wniosku o ustalenie zaliczek na dostawę zimnej wody w tym zaliczki na koszty podgrzania wody.
Niniejsze druki można pobrać poniżej.
Kopię dokumentu nabycia oraz wypełnione i podpisane druki należy dostarczyć do siedziby Zarządu Spółdzielni przy ul. Adamieckiego 11 w Dąbrowie Górniczej lub przesłać drogą pocztową na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „LOKATOR”
„Dział Członkowski”
ul. Adamieckiego 11, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Powyższy komplet dokumentów można również zeskanować i przesłać w formie załączników drogą elektroniczną na adres: tzc@lokator.com.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Członkowskim pod numerem 32 262 20 33: 32 262 20 34: 32 262 20 35; 32 262 50 55.
*Dokumentem potwierdzającym nabycie lokalu są m.in. akt notarialny kupna, darowizny, zamiany, podziały majątku, etc. / notarialny akt poświadczenia dziedziczenia / postanowienie sądu o nabyciu spadku, przysądzenie własności lokalu lub inny dokument, na podstawie którego nastąpiło nabycie lokalu.